اردیبهشت ۱۳۹۸

موشن گرافی در برابر انیمیشن
وبلاگ

موشن گرافیک و انیمیشن چه تفاوتی دارند؟

اگر می خواهید برای کسب و کارتان فیلم های انیمیشن تولید کنید، احتمالا از خودتان پرسیده اید: تفاوت بین انیمیشن و موشن گرافی چیست؟

چاپ پوستر
چاپ دیجیتال و افست

چاپ پوستر

پوستر یک طرح گرافیکیِ با مفهوم می باشد که در جهت القا و نشان دادن یک موضوع خاصی خلق می شود. این پوسترها ممکن است در ابعاد و یا طرح های مختلف طراحی و چاپ شوند، ولی مسئله ای که حائز اهمیت است این است که هر پوستر به منظور خاصی مورد استفاده قرار میگیرد که این منظور در طرح و نقش آن نهفته می باشد. دقیقا تفاوت پوستر با تراکت یا بروشور یا سایر ادوات تبلیغاتی همین است.

شرپرس اپسون
اخبار صنعت چاپ

اپسون آخرین SurePress را راه اندازی می کند

اپسون اولین مرحله ی جهانی خود را برای آخرین UV Digital Label Press صنعتی خود، the SurePress L-6534VW، را از 9 تا 13 آوریل در نمایشگاه چاپگر 2019 گوانگدوگ چین ارائه می دهد.

چاپ دیجیتال و چاپ افست
وبلاگ

تفاوت چاپ دیجیتال و چاپ افست

اگر در بازار بروشورها، کارت‌های تجاری، پوسترها یا دیگر موارد بازاریابی کار می‌کنید، از قبل می‌دانستید که نیاز به طراحی درست، شمای رنگی، کپی و طرح دارید. با این حال، حتی بعد از این که تمام این موارد را چک کنید، یک تصمیم مهم دیگر است که باید اتخاذ کنید: انتخاب بین چاپ آفست و دیجیتال.

فوجی زیراکس
اخبار صنعت چاپ

فوجی زیراکس رقابت طراحی ملی را راه اندازی می کند

فوجی زیراکس استرالیا مسابقه‌ی طراحی فن‌ آوری آینده‌‌ ی مطبوعات تولیدی ایریدیس خود را با هدف تربیت طراحان با نوآوری جدیدی در فن‌ آوری چاپ آغاز کرده‌است.

چاپ فوم بورد
لارج فرمت و سازه نمایشگاهی

چاپ فوم بورد

فوم برد متریالی از جنس یونولیت فشرده می باشد، که امکان چاپ بصورت مستقیم و غیر مستقیم بر روی آن فراهم می باشد. در چاپ غیر مستقیم، چاپ ما بر روی متریالی مانند پلات و لمینت انجام می شود و سپس کار بر روی چسبی که بر روی یک طرف فوم برد تعبیه شده است چسبانده می شود. در چاپ مستقیم هم، بر روی فوم بردی که هر دو طرف آن خام ( بدون چسب ) است، چاپ انجام می شود.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟
دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

در چند دهه ی گذشته، تیم های بازاریابی از دستورالعمل قدیمی یکسانی در نسخه های تلویزیونی، تبلیغات چاپی و بیلبوردهای تبلیغاتی استفاده می کردند تا به مشتریان خود اطلاعاتی در مورد محصولات و خدمات شرکت های خود دهند و آنها را متقاعد سازند که پول خود را صرف این محصولات کنند.

دروپا 2020
اخبار صنعت چاپ

نمایشگاه دروپا سال 2020 را در بر می گیرد

دروپا، انگیزه های قاطعی برای چاپ، رسانه، تولید بسته بندی و کاربردهای صنعتی – به ویژه در بازارهای عمودی – فراهم می کند

گوگل
اخبار تبلیغات دیجیتالی

گوگل، پشتیبانی از ناشرانی را که از مدل های عامل جدید بهره می برند، ارائه می کند

گوگل، برندگان چالش نوآوری آسیا اقیانوسیه خود را با هدف تقویت نوآوری دیجیتال و مدل های کسب و کار جدید در سازمان های خبری سراسر منطقه اعلام کرده است.