مرداد ۱۳۹۸

وبلاگ

5 دلیل برای اینکه چرا کسب و کار شما نیاز به یک تیم طراحی گرافیکی نامحدود دارد

شما می‌بایست برای موفقیت کسب و کار خود مقاومت نمایید. خوشبختانه برای صاحبان مشاغل امروزی، کانال‌های ارتباطی بسیاری برای دستیابی به مشتریان بالقوه وجود دارد. بیلبوردها، تراکت‌ها، و حتی پست‌های شبکه‌های اجتماعی می‌توانند به گسترش تجارت شما کمک نمایند. با این حال، دسترسی به این کانال‌ها برای مقاومت در بازارهای شلوغ کافی نیست

اخبار صنعت چاپ

چاپ ممکن است در حال مرگ باشد، اما یک انقلاب در تکنولوژی جدید وجود دارد

در هفته‌های اخیر، پال لی تحلیگر ارشد خدمات حرفه‌های دلویتی پیش‌بینی بشدت خوش‌بینانه‌ای را برای آینده رسانه‌ها در بریتانیا ارائه کرده‌است. دیدگاه او با قابلیت نوآوری‌های جدید برجسته می‌شود. از بکارگیری ماده شگفت‌انگیز گرافین با استحکام بالا تا کامپیوترهای شناسنده که می‌توانند در گفت‌وگوهای نوشتاری شرکت کنند و رشد تجارت مبتنی بر اثر انگشت، علامت‌هایی هستند که نشان می‌دهد تحول فناوری جامعه تنها یک آغاز است.

وبلاگ

تفاوت PPI و DPI در چیست؟

PPI و DPI دو عبارت مهم است که هر کسی با تصاویر کار می کند باید بداند. دو عبارت رزولوشن یا وضوح یک تصویر باید تعریف شود و هر ویژگی اشاره به مدیا جداگانه دارد.

برندینگ یا برندسازی چیست ؟
وبلاگ

برندینگ یا برندسازی چیست ؟

ایجاد نام تجاری ، عمل بازاریابی فعال در شکل دادن به برند شما است . این تعریف اصلی است ، اما چیزهای بیشتری وجود دارد که به آن وارد می‌شود .

مولتی کالر
اخبار صنعت چاپ

“مولتی کالر” موفقیت کارآموز را نشان می دهد

چند رنگ استراليا که همچنين بعنوان علامت  MCC شناخته می شود، مجموعه ای از کارآموزان موفق را در اختیار دارد که جوایز LIA را در استرالیای جنوبی از آن خود می کنند و دستورالعمل موفقیت آن را نيز با چاپگر استرالیايي به اشتراک گذاشته اند.