کارت ویزیت کتان

کارت ویزیت کتان

کارت ویزیت کتان در ابعاد بزرگ ( 9 در 6 ) و ابعاد استاندارد ( 8.5 در 4.8 ) قابل چاپ می باشد. جنس این کارت از کاغذ کتان 300 گرمی می باشد.

یکی از مزیت هایی که این کارت ویزیت دارد، همانطور که از نامش پیداست، ایده اش برگرفته از پارچه کتان می باشد و مانند آن، از بافت های ریز و درشتی بهره می گیرد. آن دسته از افرادی که به کارت های بافت دار علاقمند هستند، بهترین گزینه شان کارت ویزیت کتان است . این نوع کارت ویزیت در دو نوع کتان آلمان و کتان امباس قابل عرضه می باشد که هر یک ویژگی های خود را دارند .

از مزیت های این کارت، قابلیت نوشتن با خودکار و اضافه کردن اطلاعات مورد نظر به صورت دستی می باشد .

  • کتان آلمان : کتان آلمان ضخامت بیشتری به سایر انواع کارت کتان داشته و بافت های ریز تری را شامل می شود .
  • کتان پلاستیک : کارت ویزیتی با مشخصات کتان آلمان است که یک لایه ی نازک سلفون براق بر روی آن کشیده می شود که علاوه بر شارپ تر کردن رنگ، غیر قابل نوشتن با خودکار یا مداد می باشد .
  • کتان امباس : این نوع کاغذ کتان، اندکی ضخامتش از نوع آلمانی آن کمتر است و بافت های نسبتا درشت تری نسبت به کتان آلمان دارد .

لازم به ذکر است کارت کتان قابلیت چاپ هم بصورت افست ( تیراژ 1000 عدد و بالاتر ) و هم بصورت دیجیتال ( تعداد پایین و چاپ فوری ) را دارا می باشد .

در صورت نیاز به ثبت سفارش چاپ کارت ویزیت کتان، لطفا با ما تماس بگیرید تا ضمن استفاده از مشاوره ی رایگان ما در این زمینه، نسبت به ثبت سفارش چاپ خود به صورت غیر حضوری اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید